onsdag 23 oktober 2013

Veckans (kanske) sista inlägg

Onsdag, med andra ord lill-lördag. Ingen alkohol idag inte. Eftersom det inte blev någon träning igår så fördes det diskussioner om att träna idag istället. Men även idag väcktes man av en överraskning. Ludvig den late har gått och blivit sjuk, så nu e han sjukt lat. Så nästa träningspass lär väl bli på tisdag. Så lill-lördag, innebär rep med bandet och längan. (kyrkans ungdomsgrupp)

Imorgon bär det av på tågäventyr till Norrland, men jag har ännu inte packat min väska.
Icke sa Nicke, jag skulle gjort det igår. Men så blev det inte. Istället så spelade jag lite War Thunder (förvånad) och som oförväntat gick någorlunda bra. Jag nådde inte mitt higscore på 12 kills 1 death. men jag fick en 6-7 kills per match, vilket jag är helnöjd med. Dock så förlorade jag båda vingarna, och då är det svårt att flyga.
Efter mina matcher i War Thunder gav jag Breaking Bad en chans till. Jag har sett ett par avsnitt tidigare, dock inte i kronologisk ordning och inte jätte aktivt. Men nu har jag börjat från början, tre avsnitt avklarade ur första säsongen. Breaking Bad är för er som inte vet en serie om en man som heter Walter han arbetar som kemilärare, han har fru, ett barn och ett på väg. Han drabbas av lungcancer och bestämmer sig för att tillverka Crystal Meth för att tjäna ihop tillräckligt med pengar som hans familj kan ärva. De första tre avsnitten är väldigt sjuka och jag tror att jag kommer fortsätta se serien, vi får se.

Detta kommer antagligen att bli veckans sista inlägg här på bloggen. Som bekant så ska jag imorgon åka till Norrland. Så utan dator så får ni vänta tills söndag kväll eller måndag på nästa blogginlägg. Självklart kommer det upp lite bilder på Instagram och på Facebook. Så ni som klagade på att jag inte gjort något blogginlägg i måndags behöver inte kommentera min frånvaro på bloggen.

Peace out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Summa sidvisningar