onsdag 30 oktober 2013

Sex timmar....

Sex timmar är den tiden det tar att köra till Stockholm (ungefär) det är också den tiden det tar för mig att via Origin få ner Battlefield 3. Det var gårdagens uppgift. Tur man har goda vänner som har en turbo kopplad till sitt nätverk och som gjorde det möjligt att få ner spelet på under en halvtimme (samma person som tyckte att vi skulle spela det). Kan ju säga såhär att de matcher som blev under kvällen inte gick jättebra.... Jag hade en, där jag fick typ 36-26 vilket var rätt hyfsat. Battlefield 3 för er som inte vet är ett svenskt spel. Utvecklat av företaget DICE i Stockholm. Nu har DICE lanserat Battlefield 4. Ska jag köpa det? Nej. Varför?

För att Battlefield 4 är som Apple's iPhone 5. Det är lite bättre, lite snyggare men det är också allt. Det är inte så stor skillnad mellan föregående produkt. Den är inte särskilt nytänkande (och min dator pallar inte det heller).

Blev det någon träning igår då, nej självklart inte. Ludde var orolig att han skulle få en "hjärnhåleinflammation" för att citera. Vet inte ens om det finns något som heter det.... Men men, vill han inte träna så vill han inte...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Summa sidvisningar