fredag 18 oktober 2013

Oexistens

Gårdagens träning spred endorfiner i kroppen. Jag kan glädjande nog säga att de e kvar och att min träningsvärk är näst intill oexisterande. Ska ju sägas dock att mina planer att igår piska skiten ur Ludvig i Lord of the Rings: the Battle for Middle Earth 2. Inte gick som beräknat. Som vanligt när vi möter varandra så blir matcherna väldigt långdragna, och jag tror gårdagens går till historien som den längsta. 1 timme och 7 minuter. Jag förlorade, med nöd och näppe. Vi har alla våra svagheter och styrkor....

Nu ska vi inte deppa för gårdagens förlust. För ikväll är det PARTY!!!
Jag ska på 19-års fest (eventet heter så på FB), det står en kasse där hemma med drycker från favoritbutiken (men jag kan inte festa hela natten). För imorgon så ska jag på min sysslings dop i S:t Olofs Kapell, jag har blivit tillfrågad att spela piano. Jag har valt låten Teddybjörnen Fredriksson, betryggande nog så har jag inte riktigt bestämt hur jag ska spela. Men det tar vi imorgon, det är onödigt att oroa sig...
Det löser sig sa mannen som sket i vasken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Summa sidvisningar