torsdag 31 oktober 2013

Känslan som uppstår....

Känslan som uppstår när man startar bilen, lägger i växeln, lossar handbromsen och släpper kopplingen utan att ge gas. Det är den sämsta känslan som finns. Jag var nog lite trött imorse, för det är precis vad jag gjorde. Med hjärtat i halsgropen kom jag på att jag glömt min plånbok.... Man vill ju inte köra utan körkort.

Jag hade förövrigt en väldigt trevlig dröm inatt. En sån dröm som man e lite ledsen över att den slutade... Men jag lever ju i den verkliga världen så jag tog upp the book och började läsa lite...

Igår fick jag för övrigt möta KnutteN i Guitar Hero jävlar va grym han var typ 111k poäng! Jag var å andra sidan fruktansvärt dålig fick bara 23k poäng :(  Å andra sidan är jag ingen gitarrspelare och hade aldrig spelat Guitar Hero före igår. Men jag fick min revansch i Buzz... Känner mig fett allmänbildad :)

Det blir ingen träning idag häller, sjuklingen vägrar och det är alldeles för tråkigt att springa själv i goda vänners lag är allt roligare. Så vi får träna fingrarna ikväll istället med Battlefield 3.

Peace out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Summa sidvisningar