tisdag 12 november 2013

Sola och bada i pina colada

Jag vill ut och resa!!! Se mig om i världen, storstad som solsemester. Jag vill ut och resa!!! Att drömma sig bort till en helt annan plats. Att avnjuta en cocktail på stranden i Grekland eller att vandra längs Londons gator och känna historiens vingslag. Varje dag de senaste två veckorna har jag funnit mig surfandes på alla möjliga resesidor. Kolla flighter, resmål och hotell. Jag vill ut och resa!!!

Ska man åka på solsemester så vill man ju betala så lite som möjligt men ändå få så mycket som möjligt. Lösningen stavas all inclusive. Detta är ju inget för storstaden, jag tror inte ens att det erbjuds i t.ex. London eller Paris. Men solsemester hade vart epic, att åka någonstans jag aldrig vart. Rhodos, Cypern eller Thailand varmt, skönt och mängder med betald sprit ;) jag tror det får bli solsemester faktiskt. Jag vet redan någon som vill följa med :D får bara hitta ett passande datum först.

Men det finns ju mängder med saker att se fram emot innan man kan åka på solsemester. Vi har ju temamässan i Söndrums Kyrka den 27:e november, sen planeras det en drinkkväll den 23:e. men det är tveksamt om den blir av :/ Sen har vi julmarknad på Liseberg då Landeryds Järnvägsmuseum ska traditionsenligt köra ett chartrat tåg dit från Landeryd via Halmstad till Göteborg och jag ska med. Får väl se om hon vill med ;)

Efter det så har vi ju The Hobbit the Desolation of Smaug. Premiär den 11:e december. Sverige är ett av land som får filmen först. Ser fram emot den oändligt mycket. sen har vi julafton och nyårsafton! Fest fest fest hela natten lång. Sen hinner man inte vila mycket innan nästa fest börjar, min 21-årsfest.

Peace out

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera

Summa sidvisningar