måndag 4 november 2013

Mannen, myten, legenden

....jag skiter i att svara när det ringer är ett långsamt sätt att bli ensam...


Ur låten "Utkast till ett brev" av Lars Winnerbäck, mannen, myten, legenden. Den är en av mina favoritlåtar från nya plattan Hosianna. Det är av den anledningen som han stod på scen i Halmstad Arena igår. Med sex bandmedlemmar äntrade de scenen. Så mycket bra musik, Lasse är som han sjöng, oslagbar. Dock fanns det fler låtar som jag skulle velat höra, men han kan ju inte spela allas favoriter, så är det. Men han ger iaf valuta för pengarna, en konsert, två timmar lång, men inte lång nog. Jag kunde ha stått där hela natten och lyssnat på honom, sjungit med i låtarna och njutit av musiken. Om det inte hade varit för att jag skulle jobba idag.


Konserten var helt fantastisk, solon som gjorde att jag fick rysningar, texter som gav mig tårar i ögonen. En kväll att minnas. 

Mannen, myten, legenden, Lars Winnerbäck

Peace out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Summa sidvisningar