onsdag 1 januari 2014

Bädda sängen

Rin klocka ring (inte). Jag vill inte gå upp. En del av mig är vaken och kan inte sovs. Den andra halvan anstränger sig för att försöka sova. Huvudvärken pulserar men det är skönt att få ligga i sin egen säng. Jag vet inte hur många av mina vänner som har det privilegiet idag. Snart måste jag bädda sängen. Det var knappt 4 dagar sedan sist. Men det ligger något under kudden.... Jag drack nog lite för mycket igår. Men vafan, det är ju bara nyårsafton en gång om året.  Skulle vilja tacka ludde, toba, gurk, fidde, gadden och bänk för den bästa nyårsafton i mannaminne! Kanske mest av allt vill jag tacka Fredriks pappa som skjutsade mig hem. Annars hade det kanske inte vart lika bekvämt nu.....

Peace out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Summa sidvisningar