måndag 16 december 2013

Tiden bara rinner iväg

Tiden bara rinner iväg. känns som det var igår jag började träna. (jag tränade faktiskt igår) Men att det faktiskt nu har gått mer än en månad är helt otroligt. Snart kommer proteinpulvret och då e det dags att ta träningen på allvar. Det gör jag ju redan faktiskt. Har ju inte ätit godis på mer än en månad. Fett stolt faktiskt. De två första veckorna var rätt jobbiga. Men nu är det inga problem alls, har blivit helt av med mitt godissug. Det finns mer därtill, innan mitt godisförbud så kunde jag äta hur mycket lingonsylt som helst. Älskade lingonsylt. Nu för tiden äter jag kanske en 1/3 av vad jag brukade. Bara för att jag tycker det är för sött. Det är säkert något fel på mig.

I fredags fyllde syrran 23, fredagen den 13:e december. Kan det bli bättre. Mor min och jag hämtade tre plankor från folkparksgrillen och begav oss dit. Jävlar vad gott det är, sanna mina ord. De vet hur man gör planka. För övrigt så gav jag min syrra två jävligt snygga glasskålar fyllda med sånt som jag inte äter. dvs godis. På spåret var det här näst, jag som inte kollar särskillt mycket på tv, om ens alls. Förvånade både min syrra och min morsa med hur allmänbildad jag var. Hamburg och Tierra del fuego, upphör aldrig att förvåna.

Det e ju snart mer än en vecka sedan man såg Hobbit på premiären. Idag har jag köpt den sista julklappen, och dessutom börjat bunkra upp inför nyår. (Kommer bli fett, om vi hittar någonstans att va) I söndags var jag i kyrkan, (superkristen som jag är) tillsammans med Henke. Tog ett stort beslut att besöka St: Nikolai istället för församlingskyrkan Söndrum. Nikolai har något som jag saknar i Söndrum. Det högkyrkliga, det fanns en tid för inte så länge sedan då Söndrum också var mer högkyrkligt. Men det är borta nu. Ska nog dit även på torsdag efter träningen då. Då de har en julkonsert med Halmstad Brass och deras kyrkokör, får man ju inte missa. På onsdag så har man julavslutning med ungdomsgrupperna det vankas julmat. På fredag ska jag fira en minijulafton hos farmor det vankas julmat, och på Söndag är det julfest med jobbet hoppas inte det vankas julmat. Sen har vi julafton på tisdag, och då vankas det julmat. Ah justee, har börjat skriva på min bästsäljande bok. Den heter "I krigets hetta". Har många gånger tänkt att man kanske skulle försöka sig på att skriva ett längre stycke text, men det har aldrig hänt att jag kommit till skott. Förrän nu.

Peace out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Summa sidvisningar