torsdag 28 november 2013

Biljetter!!!!!

Torsdag, jaha... tiden går fort när man har roligt. I måndags var det rep, i tisdags var det rep och även på onsdagen var det rep. Även en spelning som heter duga. Alla sa att det lät jättebra, för mig så var allting en enda gröt. Jag hör lite av mig själv, mycket trummor och gitarr. Men musiken var riktigt tajt, men vad kan man förvänta sig av ett band som spelat ihop varje vecka i flera år. Det var även träning idag, det e så skönt att lyfta lite skrot. Imorgon släpps biljetterna till Hobbit, och i år är det min tur att köpa biljetterna. Utav någon okänd anledning så har biografen stängt imorgon så enda alternativet för att köpa biljetterna blir på internet. Jag hade faktiskt tänkt åka in till stan och köpa dem. Men nu får man göra det från kontoret istället.

Peace out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Summa sidvisningar