fredag 22 november 2013

Träna hela dagen

Bloggelibogg vad ska jag skriva om idag? Det vet inte ens jag. Veckan har vart bra, känner att man får mer och mer energi för varje träningspass som går. Man ser fram emot nästa varje dag. Tycker att det börjar bli skönt att ha träningsvärk. Har det nästan varje dag och det är skönt, ja jag är konstig. Visst ibland blir vissa rörelser lite svåra att göra, men det är det värt. Nu kan ju ingen säga att man är lat i alla fall när man tränar tre dagar i veckan och äter relativt rätt. Jag har slutat med alla wienerbröd och kakor som man får till fikat här på jobbet (inget illa menat bagaren) och så har man börjat äta frukt istället, jag är nyttig! Fast blir lite onyttig i helgen, jag kan ju säga såhär, att jag ska storhandla på systemet :)

Ikväll ska jag ut på turné med bandet, eller turné är det ju egentligen inte. Vi ska spela på en utbildning i Kungsbacka. Blir nog en sen kväll. Vi ska börja spela 22 och kommer säkert inte vara hemma fören 00 då är man trött. Särskilt när man ska upp tidigt och köra mamma till jobbet (på en lördag) och sen ska det tränas (JAAAAAA) Sen blir det film hela lördagen och sen en spelning till i Kungsbacka på söndag. Kommer säkert lite bilder så småningom. Det är som jag sa till Ludde, det är tur man har en kungsfjäder hemma så att man kan träna biceps och bröst hemma emellanåt :)

Igår hade jag något att blogga om egentligen. Men det blev inte så. Så vi kör på det idag istället. Det ligger till så här att jag hade världens antagligen konstigaste dröm igår. Jag var på ett hotell i ett varmt land tillsammans med en kåmpisss. Vi satt och åt kvällsmat i hotellrestaurangen och så ser vi tvärs över restaurangen så sitter Kim Jong Un där tillsammans med sina vakter. I alla fall så sitter vi kvar, äter upp maten, umgås. Tiden går och restaurangen blir tom, till slut sitter det bara vi och den Nordkoreanske diktatorn kvar. Han närmar oss, och frågar på bräcklig engelska om han får slå sig ner. Han sätter sig ner. Tar fram två flaskor Nordkoreansk öl. Han häller upp i var sitt glas till oss och visar hur den ska drickas. Jag förvånas över hur trevlig han är. (Hur ölen smakade har jag inget minne av) Kim Jong Un har en t-shirt på sig där det står "Free Democratic North Korea 2015" efter detta så blir det långa diskussioner om.... jag vaknade och drömmen tog slut.
Konstiga drömmar för all del, men denna tar nog priset. Vi får se om vi får uppleva det i sommar :) Det hade vart något att blogga om.

Peace out


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Summa sidvisningar