tisdag 15 april 2014

Mitt livs golfrunda


Ingen dag är den andra lik, fråga mig, jag vet! Idag har jag gjort mitt livs bästa golfrunda. 41 poäng på 18 hål. Tillsammans med Ludvig. Det e väldigt roligt och lärorikt att spela med Ludde, han poängterar vad man gör fel. Oftast också hur man ska rätta till det. (Jag säger till honom att han borde bli golfinstruktör, men han lyssnar som vanligt inte på mig) Det är antagligen det som gjorde att jag sänkte mig. Jag slog bort 2 bollar totalt. Det är inte likt mig, förra rundan på Holm, slog jag bort 11 stycken. En hel jävla låda. Jag sänkte bollen på sista par 3 på och kammade hem hela fyra poäng. Inte illa pinkat. Nu måste jag sova, ska upp klockan sju och spela golf på Ringenäs och för att inte nämna Norra banan på torsdag. Vi är andra bollen ut för säsongen. 07:08. Det kommer bli en tidig morgon.

Peace out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Summa sidvisningar